Dagens tankar och funderingar

Hej allihopa!
Har märkt av att det är många av er som verkar upprörda över att jag satt upp detta mål för mig
själv och verkligen gått in i det här till 110%. Jag har mött några av era kommentarer som väldigt negativa
vilket jag tycker är tråkigt med tanke på att jag gör detta för mig själv och för att jag ska få en bra syn på mig själv och min kropp vilket jag i dagens läge inte har.Jag tror fullkomligt på detta och att jag kommer att klara det här galant
och med lite stöd skulle jag bli ännu mer peppad att ta mig igenom det här på bästa möjliga sätt.
Jag kommer även att börja att skriva ut min nuvarande vikt varje dag för att se hur mycket jag åstadkommit.
Jag kommer att klara det här och verkligen gå in i detta till max och jag hoppas ni är med och fortsätter följa min väg till min dröm!

Puss och kram / Patrik

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till med att nå ditt mål :)

2008-09-21 @ 16:46:32
URL: http://unacquainted.blogspot.com/
Postat av: melissa

felet med dig är inte din kropp, det är ditt sätt att tänka!

2008-09-28 @ 13:57:36
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0