Hungerkänslan har börjat försvinna..

Hallå!
Jag ska bättre mej med bilder på mej själv och hur hela min kropp ser ut, även vad jag ätit under hela min dag..
Som jag skrivit i det nedre inlägget så är det många som kommenterat att jag inte kommer klara det här och att jag bara kommer att må sämre. Jag kommer därför inte svara på alla kommentarer var för sig eftersom jag i stort sett säger samma sak till varje person. Det här är för mig själv och för att jag ska må bättre med mig själv. Men sen finns det också dom underbara personerna där ute som vill stötta mig genom det här, och det beundrar jag er för, för jag har alldrig haft något större stöd under min uppväxt eller i nuläget (även om ni inte tycker att detta är någon bra ide) så jag hoppas ni fortsätter med erat stöd och era  tips! Jag har fått några tips/råd och dom tackar jag för men hoppas att det kommer in fler. På tal om rubriken så har jag faktiskt börjat känna mig mätt även fast jag äter så lite som jag gör just nu, får hoppas att det fortsätter så...
 I nästa inlägg får ni läsa lite om min uppväxt hur jag såg på min kropp då, hur jag såg ut och hur/när jag bestämde mig för detta.

Puss och kram/ Patrik

Kommentarer
Postat av: 26

Jag tycker du är knäpp som vill väga sjugosju kilo.

Jag väger 26 och är 12 år. man har jäte svårt med jeans för man är för smal i midjan och det sitter inte fint på benen!

2008-09-21 @ 20:25:24
Postat av: ?

Vad ska du göra när du nått 27 kilo? Ska du sluta då? Tror du att det kommer att få dig att må bättre? Du kommer att se ut som en skelett, det kommer bara att vara skinn och ben kvar. Ingen vill se ut så. Snälla, förklara VARFÖR du vill se ut så?

2008-09-21 @ 20:52:04
Postat av: emelie

Får jag fråga baktanken med det hela att väga 27 kg?

2008-09-21 @ 20:58:28
URL: http://emswulffspector.blogg.se/
Postat av: t

man kan käka bomull.. doppad i apelsinjuice. har inte testat, men det sägs att modellerna äter det.

2008-09-21 @ 23:21:45
Postat av: N

du känner dig mätt eftersom din mage "krymper". det kommer bli jättesvårt för dig att hålla vikten på 27 kg och som många har påpekat redan så ska killmodeller vara biffiga och sunda. Varför anser du att du kommer att må bättre om du väger 27 kg?

2008-09-22 @ 01:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0