kvällens tankar och känslor..

hejsan alla..
Jag har fortfarande haft en mätt känsla under dessa dagar, även idag..Tänker knappt på mat längre, utan det lilla jag äter, äter jag mest för att ja ska klara av hela dagen ( för jag förstår faktiskt att man inte kan klara sig på absolut ingenting under en dag) . Några har haft en del frågar om vad mina föräldrar tycker och tänker om det här. Jag bor inte hos mina föräldrar, har knappt någon kontakt med några alls i min släkt och kommer förmodligen alldrig ha igen heller. Mer om det kommer jag inte gå in på, för det är mitt privatliv. Men det jag kan säga, är att dom aldrig vart ett stöd för mig och dem är nog också en stor anledning till varför jag har sånt här lågt självförtroende idag. Jag bor alltså själv, soc fixade en lägenhet åt mig när jag var 16 år. Och innan dess bodde jag hos kompisar i omgångar. Så mina föräldrar vet ingenting om det här, dom vet nog ingenting om mig överhuvudtaget. Men bara så det e klart, och jag inte får några fler frågar om dom. För det kommer jag inte kunna svara  på heller. Lite bilder på mina ben kommer här nedan ( och ja, ni ska få helkropp). 

Puss och kram/Patrik

Kommentarer
Postat av: Ida

Helt sjukt..

2008-09-22 @ 23:05:16
URL: http://idoehood.blogg.se/
Postat av: tiny

du inser att detta är en blogg om din väg mot döden va...?

långsam och smärtsam väg...du borde fokusera på det du tycker om ist och njuta av att hösten har kommit...

dina inre organ kommer inte orka länge på den lilla mängd näring du ger din kropp, du kommer med andra ord inte få njuta särskillt länge av din idealvikt, tråkigt för ja antar att du vill leva, annars så kan du lika gärna hoppa framför ett tåg för det du utsätter dig för ger samma resultat.

ja hoppas du blir lycklig under din väg mot slutet...

2008-09-23 @ 00:17:05
Postat av: HannahSthlm

Hej!



Hoppas du har en fin dag!

Om detta är fake lr om detta är någonting du brinner för så tycker jag ändå du borde söka hjälp!



Jag har varit nära döden i anorexia och jag vägde som minst 28,9 kg till 1.67 cm. Jag var då 16 år.

Mitt hjärta höll på att stanna flera gånger och jag hade dropp i många månader bla.

Är det en fakeblogg så kan detta sporra andra tjejer och killar att gå ner till 27 kg, vilket i praktiken innbär döden för en tonåring lr vuxen.

Känns det bra?

Är det så att du verkligen vill väga 27 kg själv så måste det finnas något annat sätt att bli lycklig för den vägen du har valt kommer inte fungera till happiness...tro mig!Endast till många bortkastade år..om du överlever.



Mvh Johanna

2008-09-23 @ 13:55:41
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: S.

Varför ska du endast väga 27kg?

2008-09-23 @ 14:57:23
URL: http://nygatan30a.bloggspace.se
Postat av: Liene

sv: Jag ska följa din blogg och ge dig stöd, vad än som händer. Fats än jag tycker det inet är klokt, men bara för det så kommer jag inte sluta bry mig.

Och ust för at om det händer nåt, behöver du hjälp och stöd. Du vill ju inte ta det från någon på riktigt, men hoppas dte finns såna som vill ge dig stöd genom bloggen.

2008-09-23 @ 18:21:14
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: NATASCHA

va :O:S

2008-09-23 @ 19:32:39
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: lupum

skönt att folk tror på dig iallfall.stor humor

2008-09-23 @ 21:33:59
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vad tråkig du är, visa bild på din missbildade kropp, ingen kvinna eller man tycker att det ser bra ut att vara pinne. ha ett bra liv och ruttna ensam med ditt kex och 2 mangobitar!!!!!!

2008-09-24 @ 23:36:55
Postat av: Hanna

Att du redan i dagsläget väger 37 kg är alldeles föör lite, du är underviktig!! Förstår inte hur du kunnat ta åt dig om folk kallat dig knubbig.. Det du har valt att göra nu är inte ens fint, förstår inte hur du tror att du på detta sätt känner att du kommer bli accepterad! du glider ju sakta in i döden när du gör så här!!! hoppas du inser det innan det är försent...................

2008-09-25 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

ojdå. Läste visst inte dom andra inlägget. Sluta tönta dig och ät istället.

2008-09-25 @ 17:48:11
Postat av: Sportälskaren.

Jag är en tjej på 13 år och nu sitter jag å äter godis vilket inte är så bra för tänderna, han nyss ätit middag,pannkakor å ett glas mjölk, när jag kom hem från skolan så åt jag två tekakor med ost på och ett glas oboy, sedan åt jag några sockarskorpor med smör på. Innan det så åt jag lunch i skolan, korvstroganoff med ris, och ett mjölkglas+ annans. Till frukost blev det havregrynsgröt med socker å mjölk som jag hällde på..Så drack jag proviva och tog en lingongrova macka med smör och kalles randiga kavear. Jag väger lite över 55 kilo och är kanske 1:63, jag har ganska stora lår, men jag har även muskler,kan du förstå att jag är inte tjock? kom inte å säg att jag är tjock, för det är jag inte, för jag tränar regelbundet och älskar sport, tävlar i sporten skidskytte. Om du tycker att du väger mycket så borde jag oxå tycka att jag väger jättemkt. Men jag vill inte ljuga om mig själv, visst ibland säger jag att jag är stor, för det är jag, större än mina kompisar, inta alla men vissa. Alla ser olika ut och det finns ingen som vill ha en modell som ser ut så! Ät å träna eller banta å dö?? Antingen finns du som en riktigt person, eller så har du bara hittat på och sökt på google å tagit bilden på tredje sidan med rubriken "samalst i sverige" eller ngt. Vare sig det är sant lr inte så skärp dig. Skulle aldrig stöttat dig ju. Förfaan du lider nog av en sjukdom, beklagar..

2008-09-25 @ 19:17:54
Postat av: rebecca

snälla, du kommer ju dö i förtid fattar du inte det. DU MÅSTE ÄTA!

2008-09-25 @ 19:34:23
URL: http://uundecided.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla, du kommer ju dö i förtid fattar du inte det. DU MÅSTE ÄTA!

2008-09-25 @ 19:35:48
Postat av: ehhuu

hallå? ofta du är tjej ?! och om du nu är kille, vrf haru rakat bena ?!=O



dont think so babe.



och man ser att du har ritat bort fett på paint !

2008-09-28 @ 09:47:24
Postat av: k

BÖGBÖGBÖGBÖGBÖGBÖGBÖGBÖGBÖGBÖG

2008-09-28 @ 09:48:26
Postat av: melissa

ganska tydligt att den bilden är typ photoshopad, man ser det ganska lätt där, där det är svart bakgrund......

2008-09-28 @ 14:02:50
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: ahahahahah

ahahahahahahahahahahah, vikken humor du har ?!

dt är en arm era pulver ! han har bara satt på en strumpa oh ritat bort lite fett på paint!!!!!!!

allt dt här är fejk mina damer och herrar !

2008-10-10 @ 00:29:30
Postat av: Anonym

bra kille

2008-10-14 @ 18:04:46
Postat av: Anonym

men omg, hur fan kan ni gå påre era jävla sär bran / vuxna whatevah , serni itne att dt ären arm huh ? omg, väx upp ...



vha äre fe liv du har som hajort denhär bloggen, förefösta alla fattar at dt ären tjej som ären fet ful åsna, hon är mobbad såhon haringe annat försej ännat tycka synd omsej själv oh lossas ha anorexia.såatt alla andra ska tycka synd om hon, skaffa polare oh vah ute märom ist föro , eh ja töntarej., bha ett tips

2008-10-28 @ 23:50:42
Postat av: Em

Alltså. Jag tror inte det här är fejk, kanske lite sent att säga nu när det här inlägget var skrivet för 1 år sen. Kanske har du redan svälts ihjäl?

Men ja, om du läser det här så vill jag bara säga att ja också är i samma situation, jag är inte så jättefet, jag är 155 och väger 40 kg. Om inte mindre vilket jag inte tror. Jag ska ner till 27 jag också. Folk ska inte bestämma över vad man ska äta. Jag har inte någon matlust direkt. Jag är deprimerad. När jag ser ut som ett jävla skelett hoppas jag att någon bryr sig om mig. Jag har alltid känt mig ful och alla har sagt att jag är rund i ansiktet. Jag kan dö närsomhelst, det handlar bara om att bestämma sig. Igår höll jag på att ta en överdos. Idag åt jag väldigt mycket. Ett glas vatten, ett grovt bröd med skinka och paprika. En klementin, ett glas mjölk och 2 potatisar.

Haha, jaja ointressant att veta, men sånt gillar vi just nu, säger vi. Och det är bara att leva med att alla hatar mig, att leva ensam utan att någon bryr sig. Jag ska ändån dö snart, så vem bryr sig? Det glädjer både mig och alla andra. Hejdå jävla skitliv.

2009-12-09 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0