Kvällsmat


En halv riskaka
En ostboll
Ett glas vatten

Kommentarer
Postat av: Anonym

37 kilo på en kille är jättelite ! :'<

2008-09-20 @ 19:34:05
Postat av: N

varför tränar du inte istället? en modell ska inte bara vara smal, utan hon/han ska även se sund ut! Vissa ser sunda ut trots att de är smala, jag tror inte att 27 är häslosamt och det är nog inte den rätta vägen till en modellkarriär! Ät rätt och träna och få igång ämnesomsättningen i kroppen så kommer du få en bättre kropp! Vikten spelar ingen roll, det är hur kroppen ser ut! Och 27 kg ser nog inte särskilt bra ut! Du ska absolut inte svälta dig själv för att "bli smal", för det är du nog redan om du väger 37 kg!

2008-09-20 @ 19:52:04
URL: http://engrymblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jösses du ska fan inte banta.Om du redan väger 37 kg ska du tänka på att gå upp istället.Det är inte snyggt att va så smal som du är.Och man lyckas inte som modell om man väger 37kg eller ännu mindre 27kg.Du tror att man ska vara smal som en sticka som modell men jag tror att agenturerna inte vill ha nån som försvinner in i väggen.

Sluta med detta tramset och gå upp i vikt.

2008-09-20 @ 20:12:29
Postat av: Jackie

37 kg och du är en 17-årig kille!!? Tänk en gång till, någonsin sett manliga modeller som är skelett? Du ska vara glad att du inte är tjej. Snälla lägg av, du kommer dö innan du når 27 kg. Hur lång är du då??

2008-09-20 @ 21:07:29
URL: http://shackii.devote.se
Postat av: Niklas

Det är livsfarligt att vara så smal. Inegn kommer vilja ha dig som modell om du är så smal. Gå upp istället. Ät sunt och träna så kommer du nog bli modell ska du se =)



Kram Niklas

2008-09-20 @ 21:17:03
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det är inte bra det du håller på med grabben.

Du duger som du är jag lovar dig, modellvärlden tycker det med!



Snälla sluta att banta både för din skull och för andra som läser din blogg.



Ta hand om dig vännen!

Kram!

2008-09-20 @ 21:21:59
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag gör detta för min egen skull och för att ja ska bli nöjd med mej själv. Ni är underbara som bryr er men jag låter ingen stoppa mig nu

2008-09-20 @ 21:49:37
URL: http://tjugosjukilo.blogg.se/
Postat av: Annika

Men shit killen, gå upp i vikt modelljobben kommer komma in strömmande då. Killmodeller ÄR INTE SMALA SOM STICKOR de är tränade och äter mycket & går på gym samtidigt. Snälla ta inte död på dig själv. :/

2008-09-20 @ 22:15:15
Postat av: Nikolina

Hej godis! säger du jag eller nej till päls? skriv just din åsikt i min blogg, vore jätte snällt!lägger upp ditt namn i inlägget senare ikväll,tack! puss :)

2008-09-20 @ 22:40:02
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Alina

Jag känner dig inte. Så jag säger inte det här bara för att du ska må bättre. Det jag säger menar jag, vill att du ska må bättre. Du är inte överviktig, du är underviktig. En kille på 17 år kan väga upp till 80 kg och är fortfarande inte överviktig! Du kommer dö av det här pojk. Du kommer inte kunna bli modell och väga så lite. Det är krav på att revben m.m inte ska synas. Ät, snälla jag ber dig. Ät ät ät. Du kommer dö av detta. Din kropp mår ju inte bra!!!....vad håller du på med?!?!?! varför gör du så mot dig själv? :'( Ta hand om dig.

2008-09-20 @ 22:47:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Är du inte hungrig? Din kropp äter ju upp dig innifrån. Du behöver hjälp. Snälla, bortse inte från allt du utsätter din kropp för bara för att du vill bli modell.

2008-09-20 @ 22:49:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Liene

Vet du? Jag är en tjej på 15 år, 159 cm lång och väger 43, då är jag överviktig, eller hur?

För att vara ärlig, du kommer aldrig bli modell om du ska väga 27, för det är för lite för en modell.

Många agenturer tar inte längre in dem som svälter för att bli smalare, de vill ha naturliga killar som modeller. Som äter som de ska.

Vill du bli modell, va nöjd med dig, försök att se det som är bra hos dig, och sluta kritisera dig själv. Du duger som du är, det är allt du behöver att veta.

Önskar att du kunde förstå hur allvarligt det här är. Jag tycker att du har gått för långt med bantningen. Även om det är svårt att att förstå för dig.

2008-09-20 @ 23:04:20
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lina

Du duger som du är! Träna i stället så kommer du må bättre!

2008-09-20 @ 23:05:29
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hoppas att denna bloggen är ett stort skämt, för att driva med folk!

2008-09-20 @ 23:12:15
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Rina

Eh, Patrik?!

Vänta lite, är du en kille? Hur fan funkar det?! Bilden i det tidigare inlägget var väl inte på dig själv då eller? Antingen har du inte kommit i puberteten eller så är detta en fakeblogg. Du har ingen som helst kroppsbehåring på benen och det är inte normalt för en kille i din ålder. Föressten så har dina ben en väldigt feminin form(typiskt smala underben och vader och tjockare lår) om så är fallet tycker jag synd om dig, synd att d4 har deformerade ben. Jag hoppas för din egen skull att du har tagit den bilden från någon annan.

2008-09-21 @ 00:56:50
Postat av: Maja

okej, men du säger att du kommer må bättre. Det kommer du inte.. Jag tror inte att ditt samvete kommer må bra av att du försvinner mer och mer för varje kilo. I slutet kommer dina vänner och familj behöva hjälpa dig. Tänk på dom när du har tynat bort. Men framför allt tänk på dig själv. Visst det är ditt beslut, men jag försöker bara få i dig en smula vett i skallen. förlåt om jag låter så här, men jag skriver för att jag bryr mig. finns det någon chans att du ändrar dig?



Ta hand om dig, på riktigt!

2008-09-21 @ 01:37:34
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Men se till att du inte sätter nya mål, för är det inet så att du först ville bli mer än 27 kg och bara sen bestämde dig för 27 kg? Men vad vet jag. Men jag sa bara sanningen till dig, det är ju ditt val att tro på det eller inte. Jag tvivlar faktiskt på om du ens kommer överleva vägen till de 27 kg, låter det som att ag luger för dig bara för att du ska va nöjd med dig?

Nej, det gör jag inte, för att jag skulle aldrig sjuga om nåt sånt.

Du ska inte helelr bry dig om att det fanns såna som sa förut till dig att du var knubbig, det var förut. Det är säkert annorlunda nu.

2008-09-21 @ 10:35:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: J

Du måste skoja. Är ditt mål att väga 27 kg?! Oj, ja.. så lite ska ingen 17 åring väga..

2008-09-21 @ 14:15:39
Postat av: Anonym

fyfan vad mycket du proppar i dig.. räcker det inte med vattnet och ostbollen? :S shit, du måste ju kämpa lite om du vill gå ner i vikt. bättre kan du!

2008-09-21 @ 15:08:24
Postat av: Whatever

Till Rina:

Att man inte har kroppsbehåring på benen som kille behöver inte vara naturligt obehårat. Han kanske vaxar/rakar ben och lår.

2008-09-21 @ 15:17:33
Postat av: SandraLi

Äh Patrik tycker du ska gå ner till 27 kg. Hett med killar som är så smala juuu.

Kolla in min blogg...Jag har singel-dieten åt dig.

Går på den själv just nu och har gått ner 6 kg.

Kram på dig och lycka till

Http//ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-09-21 @ 16:47:21
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: SandraLi

jag tycker det här ska bli sjukt intressant att följa. Har lagt in din länk på min sida nu. Du måste uppdatera mig lite mer bara.

Kram så länge

Http//ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-09-21 @ 16:51:52
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Hah, asså det finns inte en enda diet där det ingår att man ska ha med en liten ostboll till lunchen, hahahahahahahaha x) Och du grabben, killmodeller ska vara vältränade, inte anorexiasmala. Tror du ngt annat så är du helt ute & cyklar :) I think this is fake.

2008-09-21 @ 22:30:41
URL: http://widstrands.devote.se
Postat av: Anonym

hahahahah fyfan :D ofta denna e äkta.

2008-09-22 @ 14:31:24
URL: http://fifth.blogg.se/
Postat av: C

Hahaha, du måste haft roligt när du gjorde denna blogg!! En ostboll? Hahaha. LÄGG NER!!!



Det tråkiga är att människor skriver och verkligen bryr sig om dig "Patrik" när inget egentligen är sant. Ditt BMI borde alltså ligga nånstans runt 12. Och du har redan gått ner över 30 kg, minst, på ett halvår.

Du "vågar" inte väga dig. Skulle detta vara sant så skulle du vara gravt anorektiskt och fixerad vid din vikt och väga dig morgon, lunch, middag, kväll..



Och du skulle komma ihåg tippsen, du får hur du ska gå ner mer i vikt, mer än väl. Inte "glömma" vad du skulle doppa bomullen i, som du skulle äta för att fylla ut magsäcken. (För att ge ett ex från ett av dina andra inlägg..)

Du skulle INTE tänka på något annat än mat, vikt och kalorier.











2008-09-23 @ 06:46:36
Postat av: Anonym

jävlar vha hett med en kille på 27 kilo, omg skulle dö förej grabben ! jeeeeeeetttttt



dhu, jha vet redan att det här ä en fakeblogg men aja, omh dhu vill ha nå tjej evah in ur life, borde ru tränah oh fhå muskler jävla wannabe snygg .. bha asså shiet omg

2008-10-28 @ 23:41:19
Postat av: Anonym

jävlar vha hett med en kille på 27 kilo, omg skulle dö förej grabben ! jeeeeeeetttttt



dhu, jha vet redan att det här ä en fakeblogg men aja, omh dhu vill ha nå tjej evah in ur life, borde ru tränah oh fhå muskler jävla wannabe snygg .. bha asså shiet omg

2008-10-28 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0