Välkommna!

Hej och välkommna till min blogg.

I den här bloggen får ni följa mig och min väg till min målvikt: 27 kg. Denna blogg kommer bland annat innehålla bilder, dagens mat och vilka siffror vågen visar.
Jag heter Patrik och är 17 år gammal, väger just nu 37 kg och jag har alltid sett mig själv som överviktig och känner att jag vill spy varenda gång ja ställer mej på vågen eller tittar mig i spegeln, mina drömmar har alltid vara att ha en modellkarriär men kommer alldrig att lyckas med tanke på min övervikt. Mina närmsta säger alltid att det inte stämmer, men ja vet att dem bara säger så för att inte såra mig. Det här är för mig själv och för att jag ska kunna vara nöjd med min kropp och uppnå mitt mål i både karriär och kropp. Hoppas ni följer mej genom vägen till min dröm och ger mej stöd för att klara det här.

Puss och kram / Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

FaaaaaaakefakefakefakeFAKE

2008-09-20 @ 20:33:19
Postat av: Anna

du har värkligen anorexia .

2008-09-20 @ 20:53:20
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Viktoria

27 kg är du galen ?

2008-09-20 @ 22:35:23
URL: http://viickii.blogg.se/
Postat av: Maja

jag måste bara få säga att övervikt har något med BMI att göra. Och om du inte är dvärg så finns det ingen möjlighet att du är överviktig.

När man är 17 år och väger 37 kilo så är man väääldigt underviktig. Jag är 17 år och tjej och väger runt 53 kilo och folk säger att jag väger för lite, vilket jag också tycker. Nu för tiden så brukar inte modellandet vara så sträng med vikten. Jag tycker att du ska gå upp några kilo istället för att gå ner. Jag tror inte det finns så många som vill ha underviktiga manliga modeller. Så lägg på dig massa kilo, jag menar du är ju kille. Du borde väga mycket mer än vad jag gör!!!!

Hoppas det här hjälpte något?

2008-09-20 @ 23:27:01
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Manliga modeller ska inte vara smala! 27 kilo är väldigt, väldigt lite så ät, ät, ät!!!!!

2008-09-21 @ 15:54:27
Postat av: lisa

men han skämtar väl fattar ni;) eller?

2008-09-21 @ 17:04:47
Postat av: Ellen

Jag tror detta är fejk :) Benen på bilden i ett annat inlägg ser ut som en tjejs ben. Hon satte väl säkert på sig ett par mansskor för att det lättare skulle övertala folk. Jag menar, vem fan går omkring i bara t-shirt & kängor? Men vi får väl se hur det blir sen när han börjar lägga upp hela kroppsbilder :)

2008-09-21 @ 22:25:34
URL: http://widstrands.devote.se
Postat av: Anonym

Orka driva.

2008-09-21 @ 23:18:22
Postat av: sara

snälla du, jag tycker att du ska sluta med det här. Hela grejen. Om du tänker gå ner till 27 kg så är du näst intill dödligt underviktig. Och ja, jag börjar också tro att det här är en fejk. Jag menar du har ju inga bevis på att du verlkigen är "Killen" bakom bloggen? Inga bilder, ingen ting mer än sjuk fakta om din målvikt och hur lite du äter. Vet du, jag blir faktiskt arg på sånna som dig... Varför gå ut med ett budskap om att om man är kille,17 år och väger 35 kg så är man överviktig? Vad får du ut av det, håll det för dig själv då och skylta inte med det. Det hade varit en annan sak om du tog till dig av vad dina läsare säger till dig, dom försöker ju bara hjälpa dig. Om du är en fejk så tänk efter lite mer noga... kanske inte var en så bra idé att hitta på det här endå`? tänk vad många du påverkar negativt?



2008-09-22 @ 18:12:46
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Lotta

nääää fy!! herregud.. du kan ju inte gå ner till 27 kilo.. det är ju inte klokt! Snacka om att ha anorexia.. när jag va 15 hade jag nästan anorexia.. jag vägde som minst 42 kilo o va 167 cm lång. Då va jag ÄCKLIGT smal! Såg sjukt dumt ut och inte alls snyggt! idag väger jag 58 kilo.. hade dock velat gå ner till ca 54, för det är min ideal vikt.. men herregud.. enligt alla BMI så är jag numera normalviktigt.. en kille ska INTE väga så lite! iiiiiiisch!

2008-09-23 @ 00:34:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

It´s a gag huh?

2008-09-23 @ 05:54:19
Postat av: Anonym

du lär ju skämta? det är bara tjejer som ska vara extremt smala på catwalken för övrigt, killar ska vara vältränade som fan. hur hade du tänkt dig att du skulle kunna bli det om du lever på en vindruva om dan?

2008-09-23 @ 12:10:58
Postat av: Ida

Patrik, du måste söka hjälp. Det du har är en ätstörning som snarast måste börja arbetas bort. Annars dör du.

2008-09-24 @ 17:26:03
Postat av: melissa

hoppas inte att du är seriös, isåfall sök hjälp innan du dör. ganska onödigt att kasta bort hela ditt liv.

2008-09-28 @ 13:56:03
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Men snälla söta rara du, lilla älskling söta du. Tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk, ingen ingen ingen inge vill att du ska överhuvudtaget väga så lite som du gör och som du vill göra. 27 kilo är galet, din kropp kommer inte orka med. Jag varnar dig att det här inte kommer sluta bra. Förstör inte ditt liv på det här sättet, och om du nu vill göra det som det verkar, så gör det inte i en blogg. För ingen uppskattar det du gör, det är bara tragiskt att läsa. Så snäll du, sluta med det du gör.

2008-10-09 @ 19:39:27
Postat av: Anonym

hur lång är du

2009-04-29 @ 09:31:53
Postat av: n

tönt

2009-07-20 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0